Een klacht indienen

 

Mocht u een klacht hebben over de dienstverlening van deze website, dan vragen wij u vriendelijk om dit aan ons door te geven. Dit kan via e-mail, per post of telefonisch.

Onze medewerkers van klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen deze op te lossen naar ieders tevredenheid.

Let op: voor klachten over uw creditcard moet u zich wenden tot de creditcardmaatschappij of bank. Wij vergelijken creditcards, we geven ze niet uit.

Klachten die aan ons worden gericht kunnen daarom alleen over de inhoud of dienstverlening van de website creditcardvergelijking.nl gaan.

Onze gegevens:

Creditcardvergelijking.nl
Spacelab 47
3824 MP Amersfoort

U kunt ook e-mailen naar dirk.folkerts@netcapital.eu, met het woord klacht als onderwerpregel. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur

Na indienen van uw klacht krijgt u een ontvangstbevestiging van ons. Wij zullen uw klacht binnen 30 dagen beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan brengen we u hiervan op de hoogte.

Vinden we samen geen oplossing, dan kunt u zich als consument wenden tot het Kifid. Dit klachteninstituut kan gratis bemiddelen.